Zmiany, zmiany, zmiany...

Jeśli tu jesteś, to zapewne zauważyłaś/eś, że blog został przeniesiony pod nowy adres oraz zmienił swoją nazwę. Dlaczego?
Otóż gdy zaczynałam pisać, wydawało mi się, że znajdą się tutaj różne inspiracje - DIY, kulinarne, fotograficzne. Tymczasem większość wpisów dotyczy jednak edukacji i jeśli nawet zahacza o inne tematy, to właśnie w tym kontekście. Postanowiłam się zatem skupić na edukacji, mojej wielkiej pasji i pisać dla Was głównie o tym. Zaczynam też przygotowywać się do publikacji materiałów innego typu - mam nadzieję, że już niebawem pojawią się efekty tej pracy.
Nazwałam blog Uczę i Inspiruję,ponieważ tworzę to miejsce dla ludzi, którzy chcą być wspaniałymi nauczycielami. Pragną nie tylko przekazywać wiedzę, ale i inspirować swoich uczniów do własnych poszukiwań. Mam nadzieję, że uda mi się Was skupić wokół tej idei i wspólnie będziemy zmieniać edukację na lepsze :)


 
Uczę i Inspiruję - grupa twórczych nauczycieli
Grupa na Facebooku · 14 członków
Dołącz do grupy
Serdecznie witam Cię w grupie i zapraszam do zapoznania się z zasadami społeczności UCZĘ I INSPIRUJĘ. 1. Do grupy zapraszamy osoby pełnoletnie - nauc...
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz